..

Nu startade jag en ny blogg. Tanken med denna blogg är att jag ska kunna skriva av mig. Aja..

Just nu sitter jag är å allt ba suger. Orkar ingenting. Har blåmärken, hjärnskakning, känner mig ensam och tankarna bara snurrar. Jag har totalt tappat bort mig själv. För ett och ett halvt år sen tappade jag bort mig.

Känner mig så otroligt ensam i denna värld. Har väldigt många runt mig, underbara personer. Men ändå känner jag mig totalt ensam. Känns som jag sitter i min egna lilla värld och har fastnat där, medans alla andra fortsätter med sina liv som vanligt.

I tisdags hade jag ett breakdown. Därav hjärnskakningen och alla blåmärken. Jag va stupfull och alla känslor som jag haft inom mig i ett över ett år kom ut.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0